Dlaczego startuję do Rady Miasta Rzeszowa...


Startuję bo chcę być człowiekiem, który kreuje otaczającą go przestrzeń publiczną! Chcę się sprawdzić! Przekonać się jak poradzę sobie z koniecznością zabierania głosu i podejmowania trudnych decyzji dotyczących dużego i myślę, że w przyszłości jeszcze większego miasta. Pragnę sprawdzić hart i charakter jak pisał  Adam Schaff w „Książka dla mojej żony”. Bynajmniej nie chcę za swoją działalność być podwieszony na haku pod żebrem, i nie chcę, aby w takiej sytuacji kazano mi jeszcze śpiewać. Ale jestem gotów wziąć na siebie ciężar sprawowania urzędu „rajcy miejskiego” ze wszystkimi  wynikającymi z tego konsekwencjami.
Będę doradzał Prezydentowi Tadeuszowi Ferencowi jak wybierać rozwiązania korzystne dla mieszkańców Rzeszowa. Na pewno nie będę akceptował wnoszenia pod obrady i głosowanie projektów uchwał niedopracowanych lub niekorzystnych dla mieszkańców miasta. Świetnie się czuję jako osoba organizującą i zarządzająca, mam określone osiągnięcia i praktykę w tej dziedzinie. Nie ulegam wpływom i mam swoje własne niezależne poglądy dotyczące spraw związanych z zarzadzaniem, organizacją i funkcjonowaniem miasta. Potrafię pracować w zespole. Mam pomysły, które mogą pozytywnie zaskoczyć zarówno mieszkańców jak i nowo wybranych radnych Rady Miasta z pożytkiem dla Rzeszowa. Dlatego Komitet Wyborczy Wyborców Tadeusza Ferenca „Rozwój Rzeszowa” dał mi szansę na sprawdzenie się i ubieganie o mandat w Radzie Miasta Rzeszowa.
Ale nie moja osoba jest najważniejsza. Beze mnie karawana pojedzie dalej bez większego uszczerbku dla Rzeszowa. Ale bez Tadeusza Ferenca ta karawana może  natrafić na wyboistą drogę zmierzając do dalszego rozwoju. Jego brak może doprowadzić do załamania lub spowolnienia realizacji rozpoczętych projektów. Tadeusz Ferenc to tytan pracy i lider konsekwentności, zawsze konkretny, odważny i podejmujący decyzje korzystne nie dla jednostek, lecz dla ogółu – mieszkańców. Nie czas na zmianę Prezydenta, w chwili gdy miasto realizuje tak wiele projektów inwestycyjnych i rozpoczęte są starania o nowe. Inny wybór może tylko opóźnić lub uniemożliwić ich realizację. O fotel Prezydenta oprócz Tadeusza Ferenca starają się inne zacne i szanowane osobistości, nie posiadające jednak tak dużego doświadczenia w kierowaniu miastem. Tadeusz Ferenc swoja pracowitością zdobył zaufanie Rządu RP i to daje gwarancję na terminową realizacje zaplanowanych zadań. Inny wybór może osłabić Rzeszów. Czy powinniśmy eksperymentować?
Tadeusza Ferenca  cechuje ogromna pracowitość i  lojalność wobec  współpracowników, a „robota” dla mieszkańców i miasta to Jego misja specjalna. Wybór Tadeusza Ferenca na „Kierownika Miasta” jak często mawia, będzie najlepszym rozwiązaniem dla Rzeszowa i regionu.

Komentarze

  1. Powodzenia! Wierzymy w Pana wygraną!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję wyboru do nowej rady miasta Rzeszowa. Zawsze wierzyłam, że osiągnie Pan sukces. Pozdrawiam z wyrazami wielkiej sympatii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo panie Wiesławie doskonale się pan sprawdza jako przewodniczący Rady Nadzorczej SM "Nowe Miasto" podpisując coraz to wyższe pensje i premie dla zarządu, ale ten czas się już kończy, a poza tym to klakierstwo i wazelina, wazelina ...
    Pozdrawiam
    Tomasz

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty